Jak jste silnější , tím více a více drtí nenícesta. Pro dosažení optimálních výsledků , je třeba zvýšit hmotnost zvednete každém zadrhnutí. Jak to můžete udělat ? Mějte se dozvíte více.

Protože tradice, břišní cvičení často provádí v dlouhých souprav 50, 100 nebo dokonce 200 opakování. Přátelé i proměnit ji v soutěži: - jsem 4 sady 200 - Opravdu?! Udělal jsem 6 300.Who by dosáhnout nejlepších výsledků z jejich břišní cvičení v této situaci? Nikdo. Tady je why.Long sady břišní cvičení nejsou optimální, pokud chcete šest Pack Abs. Jeho základní fyziologie: svaly rostou lépe na těžkých, středních opakování (cca 8-12) souborů. Chcete trénovat hrudníku pomocí 4 sad 200 opakování? Myslel jsem si to. Břišní svaly se neliší, a potřebují k růstu, pokud chcete, aby show.But řekněme můžete udělat 12 drtí. Líbí se vám u toho (od sad 8-12 pracovní nejlepší)? Samozřejmě, že ne. Potřebujete, aby se drtí těžší tím, že zvyšuje váhu zvednete každý opakování. Ale jak? Umístěním ruce jinak. Následují 3 pozice paže, které můžete použít se všemi břišní cvičení, aby byly tvrdší a účinnější v budování šest balení abs.1. Paže podél těla. Nelze získat žádné easier.2. Paže zkřížené přes hrudník. Intermediate difficulty.3. Ruce za head.4 týden Paže nad hlavou. Nelze získat žádné harderwithout přidání externí weights.5. Paže zkřížené přes hrudník, s nějakým vnějším odporu desky nebo těžká kniha, například). Takže souladu s crunch například Jakmile dosáhnete 12 opakování s rukama podél boků, začněte s další sadu s vašimi rukama zkříženýma v celé chest.Again, jednou můžete udělat 12 opakování s vašimi rukama zkříženýma přes hrudník, začněte s další břišní cvičení sadu s rukama overhead.Once your může udělat 12 opakování s rukama nad hlavou, budete chtít použít nějakou formu externí hmotnost (činka, deska, slovník, atd.). Můžete držet ji přes hrudník (někteří lidé se cítí pohodlněji, že cesta), nebo odstup, nad hlavou. Stejný princip platí i pro všechny břišní cvičení: když trefíte 12 opakování, zvýšení obtížnosti změnou svého zbrojního position.Next čas youre asi na začátku sady 200 drtí, zkuste přechod své ruce na hrudi. Podívejte se, kolik opakování můžete provést tímto způsobem, a jak hořet ve své břišní svaly cítit. Pak napište mi řádek na mých webových stránkách níže.